7 Kasım 2012 Çarşamba

10 Kasım yaklaşırken yapılan büyük hata

Merhabalar herkese, bir takım möhöm işler peşindeyiz ailecek, o yüzden bloga uğramaz oldum ancaaakkk bu sabah gördüğüm haber üzerine iki kelam etmek istedim.

Şimdi ben dün Taksim'e doğru gidiyordum akşam üstü, Beşiktaş iskelesinin karşısında; yani Beşiktaş meydanında 'Atatürk maskeleri' dağıttığını gördüm gençlerin. 10 Kasım, saat 09:05'te bu maskelerle insanların Dolmabahçe'ye gelmelerini istiyorlardı. Benim gözlerim doldu, hatta bunu yazarken bile halim duygusal. Bir vefa borcu olduğunu düşünüyorum Mustafa Kemal Atatürk'ü anmanın. Kaç kişi fazla toplanırsa, vatanseverliğim, ülkeme olan inancım daha da artacak bunu biliyorum ve merakla bekliyorum ne olacak 10 Kasım'da, hangi TV kanalları ne kadar süre bu gösteriyi yayınlayacak? derken...
Şu haberi gördüm: http://gundem.milliyet.com.tr/10-kasim-da-anitkabir-saat-10-a-kadar-kapali/gundem/gundemdetay/07.11.2012/1623188/default.htm

Bahane olduğu belli gerekçelerle Anıtkabir, 10 Kasım günü sabah saat 10'a kadar kapalı olacakmış. Aklınız alıyor mu? Ben inanamıyorum ve yazıklar olsun diyorum. Göz göre göre bir milletin beraber yaşayacağı milli duyguları zayıflatmak isteyenlere, geçmişine sırt dönenlere, koskoca Kurtuluş Savaşı'nı başlatmış, yönetmiş insana vicdan borcunu ödemediği gibi başkalarının bu hakkını engelleyenlere...

5 yorum:

birdysevda dedi ki...

Artık niyeti gizlemeye bile gerek görmüyorlar.Özgür ve laik bir ülkede yaşamak isteyenklere artık çok daha fazla iş düşüyor.

Nesrin dedi ki...

bende ağzım açık okudum şuan bu haberi ...

bahar006 dedi ki...

Ben de dün duydum, işi inada bindirmekten vazgeçmezlerse her halde zararlı çıkan hükümet olacak. Ölü bir lideri bu kadar kıskanan, onun evinde oturup da bu kadar hazımsız olan başka bir hükümet daha dünyada görülmemiştir. Ben şaşırmıyorum artık, maalesef...

mubi dedi ki...

http://www.tsk.tr/12_anitkabir/guncel/faaliyetler/anitkabir_10_kasim_2012.html

Bu Genel Kurmay Başkanlığı'nın aldığı bir önlemmiş.Hükümetle alakası yokmuş.Bu sabah Fox'un haberlerinde izledim bende.Bazıları kötüye kullanarak,halkı galeyana getirmeye çalışıyorlar dedi.

Unknown dedi ki...

Ben de çok üzülüyorum. Aslında yapı olarak herşeyin putlaştırılıp, tabulaştırılmadan eleştirilebilir olması gerektiğine inanıyorum. İster din olsun, ister Atatürk olsun isterse bir politikacı. Ama öyle bir hale getirildik ki ben bile biri ters birşey söyleyince karşı atağa geçme ihtiyacı hissediyorum. Hiçbirinin dürüstlüğüne inanamıyorum.