6 Mayıs 2020 Çarşamba

Ingiliz diziler

2020`de izledigim en guzel dizilerin 3`u de mini dizi ve Ingiliz yapimiydi.
Yakin cevremde cogu kisiye coktan tavsiye ettim hatta birkacina izlesin diye israr etmis bile olabilirim :)
Yillar oldu buraya yazmayali, yoksa geri mi donuyorum? A haaa...

Ilki Fleabag, komedi diye basladim; hic bir fikrim yoktu oncesinde ama ne kadar icime isledi o hayal kirikliklari, kendini anlatmaya calismalar, hatalar... Cunku zaman zaman ben :)

Ikinci guzellik After Life. Toplamda iki sezon ve izledik bitti, ancak biliyorum bu diziyi ben arada acip acip izleyecegim. Bir insan yada daha genel tutalim canli ile arada gelisen baga cok saygi duyuyorum. Beraber vakit gecirirken keyif aldigin arkadasin, akraban, parterin, kopegin; her kimse... 
He gelis(e)miyorsa da o bag, kopsun gitsin; her seyi sevelim gibi bir mantigim yok, her seyi sevmiyorum da zaten :)
After Life`ta da o derinlesmis sevgi ve ana karakterin dogruculugu 10/10 :) (Bilgisayar klavyemde emoji bulamadim, OK anlamindaki isaret yerine 10/10 cabasi)

Vallaha 3. dizi yine duygulasimsi. Distopik bir gelecek kurgusu da var: Years and Years toplamda 6 bolum, icime bir tas oturdu zaman zaman ama cok sevdim icindeki hikayeleri, cok izlenesi bence.


3 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Seda, hoşgeldin. Özledik ama :))

Dışavurum dedi ki...

Ahhh ben de ozlemisim cokkk Leylak Dali (Kalp kalp kalp) :)

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.