23 Mayıs 2010 Pazar

Biz de genc olduk

Biraz da benim dunyamin etkinliklerinden bahsedeyim.
Yillar once  , uzaak bir diyara balayina gitmistik.
Valizde Engin`den gizli bir gelinlik vardi ve Allahtan yanimizda bir de tripod.
Eee noolmus diyeceksiniz , son fotoya kadar buyrun :

Ben de annelerimizin yillardir itinayla korudugu klise cumleyi kullanarak yasatiyorum `Evlendigimde 46 kiloydum evladim` . (Ben 46 degil de 56 kiloydum :))

Otelin mimarisi cok hostu.

Yerel halk


Okyanus Tapinagi.Gel-git zamanina gore bu tapinagin bir bolumu sular altinda kaliyormus.


Enginimin gelinlik olayindan haberi olmadigindan boyle kot pantolon ve parmak arasi terlikli :)

2006 yilindan bu anilar kaldi bize yadigar...

7 yorum:

Aslısın dedi ki...

Gizli mizli, iyi ki götürmüşsün gelinliği. Harika bir fotoğraf.

Bero dedi ki...

Harika resimler (özellikle de sonuncusu)
Mutluluğunuz daim olsun Sedoş :)

disavurum dedi ki...

Tesekkurler bayanlar :)

Nesobaby dedi ki...

:)) dünyada görülmedik yer bırakmamak istiyorum :) benim ilk yurtdışı deneyimim endonezyaydı doğunun havası çok farklı oluyor hem ülkemde hem dünyada
bence de gelinliği götürmekle iyi yaptın ben de çok istedim burak izin vermedi halbuki gemiye gelinlikle girsem ne süper olurdu :)

Dışavurum dedi ki...

Nesocum ömrünüz uzun olsun , böyle giderse yakın zamanda yarım tur atmış olacaksınız zaten dünyada.
Sizi gıpta ve mutlulukla izliyorum :)

Gleinlikle poz verirken sahildeki diğer insanların makinelerinden baya flaş patlamıştı . Güzel bir görüntü ve anı oluyor , tavsiye derim. Sen önümüzdeki yıllarda götürüsün yine de , içimde kalmıştı senin yüzünden dersin :)

Burki dedi ki...

Fotoğraf çok güzel olmuş Sedoş... Gelinlikle çok güzel bir hatıra. Biz gelinliği götürsek bile getiremezmişiz zaten :) Amerika'dan eli boş dönmek zor.

cido dedi ki...

yaa bayıldım buna çokta kıskandımm :):9 süper düşünmüşsünn cnmm..enginin o anki duygularını merak ediyorumm ...