6 Mayıs 2010 Perşembe

Uluslararası Gösteri Sanatları ve Dans Festivali


Avrupa sanatçıları İstanbul'da buluşuyor .Daha önce İtalya ve Avusturya'da sergiledikleri performanslarını 5-12 Mayıs tarhleri arasında Avrupa'nın 2010 yılı kültür başkenti İstanbul'da gerçekleştirecekler.

Aldık Feray ile biletlerimizi , heyecanla 06/05/2010'u bekliyoruz.
Hop , Mybilet'ten bir mail. Harbiye Muhsin Ertuğrul'da 06/05/2010'da yapılacak gösteri , 05/05/2010 Maslak TİM Show Center'da yapılacaktır.Biletlerinizi de tüm etkinliklere girebileceğiniz şekilde revize ediyoruz.
Bu son cümle ile kalbimizi aldılar ;)
Neyse dün akşam gittik salona , koridorlar boş . İçeride bir azınlık ,cafe'de oturmuş bekliyor. Görevliye dedim "bugün organizasyon yok mu" . "Var var" dedi . Ben o "var var ..." deyişten  , katılımın azlığından duyduğu üzüntüyü anladım tabi ...

Salonda 50 kişi idik. Onlarca kişilik ekip ülkemize gelmiş , gösterinin de "büyük buluşma" diye lansmanı yapılmış ama yazıktır ki katılım bu denli az.

Organizasyon ekibi mi suçludur (madem biletler satılmadı ,Üniversitelere haber salıp; öğrencileri davet etseydiniz - işiniz organizasyon ...) , reklamını iyi yapamayanlar mı , duyuramayanlar mı bilmiyorum. Ama o sanatçılar bu manzarayı görmesin isterdim ...

Gösteri 3 ekibin katılımıyla gerçekleşti.
Birinci ve ikinci bölümde : 320Chili - Beden sirki



Son bölümde ise sahnede Editta Braun Dance Company vardı.

Ben izlerken çok keyif aldım. Özellikle Editta Braun Dance Company'nin performansı seyretmeye değerdi.

Festival devam ediyor , daha fazla bilgi için Burayı ve BURAYI ziyaret edebilirsiniz.
“Empati” temalı Festival, Avrupa’nın önde gelen sanat gruplarını ortak projeler ve etkileyici performanslarla ilk kez İstanbullu izleyicilerle buluşturacak. Etkinlik kapsamında kültürlerarası diyaloğu hedefleyen paneller ve ünlü yönetmen ve sanatçıların katıldığı workshoplar düzenlenecek.

Hiç yorum yok: