9 Haziran 2012 Cumartesi

9 aylık bebeğim neler yapar oldu?


  • 8.7 kg - 74 cm
  • Mızıldayarak, ağlayarak, gülerek istek ve düşüncelerini gayet net anlatıyor
  • Emeklemiyor, iki elinden tutunca yere sağlam basarak yürüyor
  • 1-2 saniye desteksiz ayakta durabiliyor
  • Otururken kendini öne eğip, yüzüstü duruyor; otururken ayağa kalkamıyor daha
  • 'Çirkin' olabiliyor :), 'çak' deyince elini uzatıyor. Alkış yapmayı öğretmeye çalışıyorum bu aralar.
  • Buna çok gülüyorum: Kızdığımız zaman havaya yada yere bakıyor, devekuşu gibi kafasını kuma gömüyor yani :) Kızmak dediysem, neden yemeke yemiyorsun tarzı ufak sitemler, bir bebeğe bağırmayı; sinirlenmeyi aklım almıyor!
  • Yeşil biber ve salatalık kemirmeyi seviyor
  • Pütürlü verirsem daha az yiyor, un gibi kolay yutulanları ise daha çok. Ben de pütürlü için zorlamıyorum
  • Havuzda ördeğiyle yüzmeye bayılıyor, çıkarttığımızda ağlıyor.
  • Bensiz takılmıyor, bu kötü malesef; oyun oynasa bile kendi kendine; ben etrafında olucam. Büyüdükçe geçecektir diye umuyorum
  • Akşam 19:30 - 20:30 arası yatıryor, bir kere beslenmek için kalkıyor, sabah 06:00 - 06:30 da ayaktayız. Ben de alıştım erken kalkmaya, bir gün 8'de kalksam öğlene kadar uyumuş gibi hissederim kendimi herhalde...
  • Durmadan gezsin, işi-gücü dışarısı. Şimdiye kadar 6 kere müze ziyareti yapmışız, sessiz sessiz tablolara baktı hep. Bununla ilgili ayrı post yapacağım yaşına doğru.
Fotoğraflarla Mayıs:
--İnstagram'da 'disavurum' kullanıcı adıyla varım--

Doktor kontrolünde
Anadolu Yakası'ndan Avrupaya geçerken uyuyakalan kankalar
Sırt desteğiyle ayakta durma
Girdim mi çıkmak bilmiyor :)
Sanat dostu bebek ;)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

hii kocaman yakışıklı birşey oldu bu yahu. maşallahh.
sanata ve spora düşkün negüzel :)