2 Nisan 2013 Salı

-kısa süreli- Parmak Boyası maceramız

Efe'nin eline pastel ve kuru boya veriyorum ama pek de zevkle çizim yaptığını söyleyemem. (19 aylık)
Sinem'in 'iyi düşün' uyarılarına rağmen :) 'parmak boyası' satın aldım, amaaannn ona eğlence, bana heyecan oldu.
O minicik ve bolca boyalı parmaklar ne koltuk bıraktı sürülmedik, ne de kapı. Yavrum benim, amacı alakasız yerleri boyamak değildi ama bilmeden ellerini sağa sola sürdü. Böylelikle parmak boyalar hayatına girdiği hızla, hayatından çıkmış oldu. :)




Benim kolumun hali

7 yorum:

Ssmeral dedi ki...

bende kızıma ilk aldığımda 19-20 aylıktı parmak boyasını tabi yaz olduğu için biz balkonda yapmıştık rahat olmuştu..güzel havada balkonda yaparsanız daha eğlenceli olur.

Sinem Ergun dedi ki...

Sedoşum pes etme, havalar ısınsın bahçede yaptırırsın, ama herseferinde o parmak boyası olmaktan çıkıp kol, yüz ve hatta vücut boyası olacak bilesin:)

Ben artık tembel bir anne olarak parmak boyası ve oyun hamuru işlerini yuvaya bırakıyorum:)
öptüm mis mis onu ben:)

Yeşim - Nils Mum dedi ki...

Bence böyle oyunları dışarıda yapmak en güzeli.Zaten havalar da ısındı. Hem piknik hem eğlence:)

Duygu Yaman dedi ki...

efenin yuzunu oyl mutlu gormek herseye deger amaa..ben de aylar once aldim parmak boya..uzuun ve buyuk bir onluk bulduktan sonra eline vermeyi dusunuyorumm..ama aynen bir arkadasim bence hiic bulasmaa dedi..;))

Unknown dedi ki...

Anneaam surata bak.
Ben de geçen gün düşündüm versem mi vermesem mi diye.
Demekki daha varmış bize. Epeyce bir zaman.
ya da yaza bizim balkonu boyarlar balkonda :)

Dışavurum dedi ki...

Parmak boyasızedeler anneler klubü kurulabilirmiş bunu anladım :)

Balkon fikri için teşekkürler herkese,

Ve Banyo Suyu, sizin balkonu zevkle boyar bence bu canavarlar!

Adsız dedi ki...

:) çok şirin