10 Ağustos 2009 Pazartesi

Alacakaranlık çılgınlığı


"Üç şeyden kesinlikle emindim. Birincisi, Edward kesinlikle bir vampirdi. İkincisi, onun ne kadar güçlü olduğunu bilmediğim bu vampir yani benim kanıma susamıştı. Üçüncüsü, ona koşulsuz ve geri dönülemez biçimde aşıktım."

Fazla popüler şeylerden hoşlanmıyorum , ama 'Alacakaranlık' serisinin vampirlerle ilgili olduğunu duyduktan ve tatilimde de 'edebi' olmayan bir şeyler okumak istediğimden aldım Stephenie Meyer'in kitabını.
'Bir solukta' dedikleri şey bu olsa gerek :)
20li yaşlarında (bile) Buffy,Angel izlemiş biri olarak , ve de doğal olarak , kitap da etkileyiciydi benim için .
Etkilendim etkilenmesine de , ücra bir yerde tatil yaptığımda 'neden Stephenie Meyer'in diğer kitaplardan da bir tane atmadıysam bavuluma ?' yanıyorum halime!
Canım sıkkın,şööyle kafa dağıtıcı bir şeyler okuyayım derseniz ben tavsiye ediyorum , kafanız dağılacak; ayrıca da kefilim ! :)

Hiç yorum yok: