25 Eylül 2009 Cuma

KAtil uşak (?) mı !


Lost'tan ağzım yandı mı desem , yüzüm güldü mü desem ...Çözemeden Neso elimize tutuşturdu Harper's Island'ı. Heh dedik bir bu eksikti , her hafta ne oldu diye merak ederek indir yeni bölümleri.Eroinman gbi sor çevreye 'xx'in yeni bölümü geldi mi ? (mal var mı? :)).Yor dur bu cillop kafayı , Dharma ne,Others kim,zaman mı kaymış falan filan. Hem benim gibi sosyal bir beynin ne işi olur Kuantum'la,hesaplamalarla.

Neyse , fena takıyorum kafayı dizilere,o yüzden yeni bir diziye bağlanmak için çok meşgulum derken,Harper's topu topu 13 bölümmüş.Süründürmüyor yani Lost gibi yıllarca ,poloroid dizi ;)
Lostroom diye bir dizi vardı hepi topu 6 bölümlük,gizemli bir konu idi çağrışım yaptı hemen yeni dizi arayanlara tavsiye edeyim onu da aradan.

Velhasıl kelam Harper's Island konusunda yeniyim , katil kim kısmına henüz ulaşamadım.Özetle yine bir ada hikayesi,'scream' tarzı klişe bir korku filmini dizi yapmışlar gibi geldi bana.

Korku,heyecan seviyorsanız izlenebilir.Dexter'dan kan görmeye alışık olanlar da sevebilir.
İyiseyirler ...

2 yorum:

Nesobaby dedi ki...

Sedaa Lost Room'u izleyelim dedik anlayamadık
yoksa yoksa biz??? anladın sen :)
neyse ben bienal'den de bişey anlayamadım :)

Dışavurum dedi ki...

:) :) one by one ...