22 Ekim 2009 Perşembe

Persepolis



Çok geciktim bu filmi seyretmek için .. Erteledim , bugün - yarın derken , 'dün' akşama kısmetmiş .
İran`ın dünden bugüne aci dolu gecişini anlatıyor , "olayların" nasıl geliştiğini .
Bir çocuğun gözünden , küçüklüğündeki modern İran ve gençliğine kadar nasıl da değişmiş İran.

Fransız sineması ... Zaten bu sebeple +1'le izlemeye başlıyorum filmi , animasyonlara, benzetmelere , ufak detaylara hayran kalıyorum.
Ve ben bu hikayeyi içim burkularak "bir şeylere" çok benzeterek izliyorum...

Bir de filmde , aşık olan bir kızın sevgilisini nasıl mükemmel gördüğü , ayrıldıklarında ise aslında ne çirkin bir çocuk olduğunu tasavvur :p ettikleri sahne var ki :) , ona ayrica bayıldım.

Çok çok çok güzeldi ...








5 yorum:

Nesobaby dedi ki...

ben de ben de merak içerisinde methini duyduğum bu filmi artık daha çok izlemek istiyorum. Üstat Seda beğenmişse güzeldir ;)

ANTİGONE dedi ki...

ben de çok merak ediyorum bu filmi, yorumların için teşekkürler canım ;))

sabiha dedi ki...

sedacım selaaaaammmmm:))bu filmi bende izlemek isterim ilgi alanıma giriyor.

sabiha dedi ki...

ayrıca kahvaltı yorumumu nesrinin sayfasına yazmıştım ama artık sanada yazabiliyorum:)ellerine sağlık canım harika bir masa:))öpüyorum seni engine selamlar:))

Nesobaby dedi ki...

filmi nihayet izledim görüntüler çok başarılı fransızca olması da ayrı bir beni etkileri tabii :))