5 Şubat 2010 Cuma

Meraklısı için öyle bir hikaye

Bu oyuna gideceğim için çok heyecanlıydım , ne mutlu bana ki , çok da mutlu ayrıldım salondan.
İlk defa Naşit Özcan'ı izledim tiyatro da ama artık takipçisiyiz :) Tek kişilkik bir oyundu , ki bence büyük risk , harika oynadı.
Sanki karşınızda Sait Faik Abasıyanık var ve sizinle sohbet ediyor.
Bu oyunu savaş Dinçel yazmış ve yıllarca da oynamış , Allah rahmet eylesin ,  yaşım elverseydi zamanında onun performansıyla da izleyebilseydim keşke.
Şu an Şehir Tiyatroları - Kadıköy Haldun Taner'de sahneleniyor bu oyun ve boş yer de var izlemek isterseniz. Hatta online bilet almak için buraya tıklayabilirsiniz.
Dekor , oyunculuk , öykü ;oldukça başarılı.. Biraz hüzünlü bu hikayeyi izlemenizi tavsiye ederim.

Savaş Dinçel, Türk edebiyatının en önemli kalemlerinden Sait Faik'in öykülerinden, anılarından, yazılarından yola çıkarak onun şahitliğinde dolu dolu bir İstanbul turu yaptırıyor izleyenlere? "Meraklısı İçin Öyle Bir Hikâye" izleyenleri, önce Burgazada, ardından Karaköy, Tünel, Beyoğlu, Hristaki Pasajı ve Taksim Parkı'na götürüyor.

2 yorum:

Sanat Notları dedi ki...

Beğenilmeyecek gibi değil dimi, bana bıraktığın mesaj için teşekkür ederim. Bu sene şehir tiyatrolarını yakın takibe alıcam. Buarada yazılarının tarihleri gözükmüyor bu yazıyı nezaman yazdın bilemiyorum.

Dışavurum dedi ki...

Şubat'ın ilk haftası yazmıştım . Siteni çok beğendim.
Bir de yazdığım tarihleri göstereceğim bundan sonra , bu maili dikkate alarak :)