7 Mart 2010 Pazar

Alice harikalar diyarinda


Biz cocukken bu hikaye bana gayet normal gelirdi de,simdi farkediyorum kopan kafalar falan pek de normal degil sanki el kadar cocuga tatli tatli hikaye anlatmak icin :)
3D olarak Istanbul Anadolu yakasinda sadece Atasehir Hillside'in icindeki sinemada seyredebilirsiniz.
Gorsel olarak cok guzeldi , ama ben filmden bekledigim kadar mutlu bir sekilde ayrilmadim. Tim Burton ve Johny Depp bir araya geliyor diye beklentiyi yuksek tuttugum icin sanirim.
Evde sakin kafayla bir daha izleyecegim yine de , kesin bende uykusuzluk vardi (Hollywood yaniliyor olamaz ;P)
Hey tamam uzulme dostum,lafim sana degil ; sen uzerine duseni yapmissin ...

9 yorum:

Sanat Notları dedi ki...

Orijinal sesle mi gösteriyorlar, biryerde okudum çünkü 3D lerin hepsi dublajmış, Avatar'ı 3D olarak Palladiumda seyretmiştik, demek sadece bir yerde, çok saçma bir dağıtım sistemi çünkü 3D olarak seyredilmesi gereken yegane film olsa gerek

Dışavurum dedi ki...

Sorma ... Hem 1 sinemada 3 D olması saçma ; hem de Tükçe dublajlı izlemek zorunda kalmamız.
Avatar'ı Meydan'da izlemiştik 3 D , ama alt yazılı idi. Keşke Alice'i de aynı şekilde izleyebilseydik.
Bu rada salonda bir sürü çocuk vardı , dublajın yegane sebepleri :) :)

Sanat Notları dedi ki...

aman tanrım, bir sürü çocuk ve tepkileri hahahah, yinede suareler orijinal olmalı, bu inanılmaz bir uygulama çıldırıcam galiba:)

Bero dedi ki...

Seda, çocuk filmi gibi miydi peki? Türkçe dublajlı oynaması ve çok az yerde altyazılı gösterimi olması nedeniyle öyle düşüdüm de

Dışavurum dedi ki...

Yok yok , çocuk filmi gibi değildi .Zaten küçük çocuğumu götürme konusunda tereddüt ederdim , kopan kafalar , cesetlerden oluşan nehir falan var...
Charlie'nin çikolata Fabrikası gibiydi konsept.
Hepimiz Alice'i zamanında tanıdığımızdan belki de , hani içimizden birinin hikayesi :) :) şeklinde izledik.
Gerçi masal'dan uyarlama olduğundan , sonuçta çocuksu tabi ... Ay nası cevap versem bilemedim Berrak :)

Bero dedi ki...

Tamam ben anladım, gideceğiz :) tabi doğurmamış olursam :)

Nesobaby dedi ki...

:)) Burak çocuk filmi gibi buldu ben görüntüleri çok beğendim 3 boyutlu olması da güzeldi alt yazılıyı tercih etsem de alt yazının 3D ekranında olmaması da güzeldi ben görsel olarak çok beğendim :)

Bero dedi ki...

Ben de gittim sonunda filme ve beğendim :)
Belki beklentiyi düşük tuttuğum için, bilmiyorum, ama hoşuma gitti. Görüntü güzel, tiplemeler filan da iyi olmuş, konusu da kötü sayılmazdı.

Disavurum dedi ki...

Icindeki guzel cocugun marifetidir diyorum Berrakcigim :)