13 Temmuz 2012 Cuma

Benim için bu aralar 'En güzel diziler'

Bizim evde gündüz TV hiç açık değildir. Akşamları da eğer izleyecek bir program varsa özellikle açarız, fon olmaz yani televizyon bize. Efe'den sonra böyle olduk aslında, neyse...
Bu aralar çok severek izlediğim iki diziden bahsedeceğim, yerli ve yabancı.


İlk önce 'İşler Güçler'. Şimdiye kadar 3 bölüm yayınlandı, Perşembe akşamları Star'da. Aşağıdaki 3 yakışıklı beyefendi dizinin yüzleri. İkisini 'Çalgı Çengi'den tanıyıp, seviyoruz zaten. 'Leyla ile Mecnun' severler de Sadi Celil Cengiz'i.

Karakterler dizide gerçek isimlerini kullanıyorlar ve gerçek CV'lerini. Az ünlü TV kahramanları olarak, beyaz ekrana iş yapmaya çalışıyorlar ve bu esnada karşılaştıkları zorluklar ve bundan doğan şakalar-komiklikler. 
Favorim sol baştaki Murat Cemcir. Sanki üst komşumuz televizyonda ve onu izliyoruz gibi hissettiriyor. İçten, samimi, başarılı.

Ancak Ahmet Kural ve Sadi Celil Cengiz de aynı derece başarılı.
Her hafta farklı ünlü TV simalarını diziye konuk ediyorlar, o da çok iyi fikir olmuş.
Ayrıca kısa filmleri de var bu arkadaşların, Youtube'dan aratırsanız enteresan projeleri ile karşılaşacaksınız.
Yani benim Perşembelerim sayelerinde daha renkli.

İkinci dizinin teması ise farklı: 'Korku'
Bir kaç yıl önce 'Harper's Island'ı izlemiştik, korkudan çok gerilim hisstetirmişti bana; tavsiye ederim o da çok güzel bir dizi. Ama şimdiki yani 'American Horror Story' hakkaten tırım tırım tırstırıyor beni :)

Korku dedim mi klişelere geleceksin. American Horror Story'de de bildiğimiz numaralar var çoğunlukla, ben bu filmin yarattığı atmosferi seviyorum, rahatsız edici, hatta fazla gıcık bir yanı var. Buna rağmen yada belki zaten bu sebepten.
İlk bölümü izleyin, ne demek istediğimi anlayacaksınız.






1 yorum:

Emrah Ateş dedi ki...

ahmet kural oyunculukta çığır açtı bu dizice bence