3 Temmuz 2012 Salı

Bisiklet sevdası

Bir önceki evimiz sahildeydi, yürüyerek 2 dk'da deniz kenarına inebiliyordum. Şimdiki evimiz ise dağbaşı tabir edebileceğimiz, şehrin denize uzak noktasında. Seviyorum evimi ama araba olmadan hiçbir yere gitmem mümkün değil. Keşke otobüse binebilsem, bebek arabasıyla o da imkansız; engelli otobüsü geçmiyor çünkü buradan...
Şu yazımda da bahsetmişim, eski evimizde otururken bisiklete binerdim. Sahil yolu bunun için uygun çünkü. Spor, gezi, eğlence... Hatırladım da ne kadar zevkli geçerdi o dakikalar.
Yine mi binsek bisikletleri bodrumdan çıkarıp dedik haftasonu ama bebekle olmayacağına karar verdik. Bebek-çocuk koltukları var bisiklet arkasına monte edilen, yine de cesaret edemedim. Kendini hiç koruyamayacak kadar küçük daha Efetoş (10 aylık), önümüzdeki sene belki. Keşke bisiklet yolları yapılsa buralara da o zaman kadar!







3 yorum:

Sokak Kedisi dedi ki...

Hemen her akşam Moda, Kalamış veya Küçükyalı taraflarına inip iyot kokusunun tadını çıkarıyoruz biz de. İnsan denizden çok uzak kalamıyor alışınca :)

Bisiklet ardına eklenen bir bebek arabası var, oldukça da kullanışlı. Dünyayı bebekleriyle gezen Türk bir aileden biliyorum, benim dağcılık klübüme bağlılar onlarda. Belki araştırırsanız siz de edinebilirsiniz öyle bir araba. Bebekleri yollarda büyüdü resmen :)

Dışavurum dedi ki...

@Sokak Kedisi Yaa, Eminönü'ndeydik haftasonu orada sordum ama malesef tek tip; arka tekerleğin üstüne monte edilen şekilde var. Dediğiniz yçntemi anladım ama, instagram'd bir annede görmüştüm, ABD'de yaşıyor. buralarda bulmam zor ama yine de araştırayım, teşekkürler.

Sokak Kedisi dedi ki...

Buna benzer birçok model var nette, TR'de bulması çok zor olsa da :(

http://www.bikeshophub.com/thoughts-on-child-helmets-and-bike-trailers-free-helmets/