23 Temmuz 2012 Pazartesi

Şans Müziği / Paul Auster - KİTAP

Geçtiğimiz günlerde eşimin doğumgünü sebebiyle işyerindeki yönetcilerinden biri ona Amerikalı yazar Paul Auster'in 'Şans Müziği' kitabını hediye etmişti. Engin de halihazırda Grange'ın 'Sisle Gelen Yolcu' kitabını okuduğu için, bu güzel hediyeye hemmen sahip çıktım :)


Paul Auster'i 2. okuyuşum. Bu kitabını çok ama çok sevdim. Kolay okunuyor, dili sade; 2 günde bitti. Ancak hafife alınacak bir kurgusu yok bence. Hatta fazlaca anlam çıkardım, sorgularken; karekterleri anlamaya çalışırken buldum kendimi okurken sıkça.


Karekter burada ne düşündü, etraf nasıl diye düşündüğüm hemen her an yazar sorularımı cevapladı.
Ta ki kitabın sonuna kadar. İpucu vermemek için ne demek istediğimi açıklamayacağım, merakta bıraktığım olursa kusura bakmasın, okumak için bahanesi olsun hatta :)


Ben deniz kenarında ve İzmir-İstanbul yolunda okudum, harika bir yol yada deniz kenarı kitabı olur.
İçinde poker de var, poker sevene daha da tatlı gelecektir.


Yetmez daha 'Tatilde okumak için kitap önerisi' isteyen varsa:


Gizli Ajans - Alper Canıgüz  


1984 - George Orwell 


İstanbul Hatırası - Ahmet Ümit 


Tanrı Olmak İsteyen Otobüs Şöförü - Etgar Keret


Erken Kaybedenler - Emrah Serbes


Açlık Oyunları *serisi* - Suzanne Collins

Hiç yorum yok: