6 Ocak 2010 Çarşamba

Prag turistik yerleri




Dondurma kıvamında gezdik oraları. Kış aylarında turistik amaçlı gitmenizi tavsiye etmiyorum. He gençlik ateşim bana yeter diyorsanız,ona lafım yok. Bize ucu ucuna yetti :)

Benim Prag turistleri :) için tavsiyelerim :

1) Kale
2) Yahudi Mahallesi
3 ) Charles Köprüsü
4) Ulusal müze
5) Black Light Theatre
6) Kukla tiyatrosu / müzikali
7) Klasik müzik dinletisi (Klementinum meka/fiyat ve kalite olarak çok güzeldi)
8) Astronomik saat kulesi (saat başında orada olun muhakkak , her saat başı , çan çalıyor - saatini içindeki havariler dönüyor)
9) Tekne turu (Charles köprüsünün yanında var)
10 ) Tramway ile şehir gezisi. Atlayın bir tramway'a , son durağa kadar gidin , gelin . Ki bu her şehirde yapılası bir şey bence :)
11) Yürüye yürüye şehri gezmek de keyifli , mimari çok etkileyici.

www.pragrehberi.blogspot.com'da da güzel bilgiler var , göz atmanızı tavsiye ederim.

Ben 5 güne bu kadar sığdırabildim . Prag güzel bir şehir ama .. Paris'i tek geçerim. İstanbul'u ise hiçbirine değişmem ! :)

Sevgiler ...

6 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Selamlar Seda 2 gün önce Hollonda+Fransa+Belçika tatilimizden döndük ve Prag'ı ne çok özledim diye düşünürken bir yerde yorumunu görerek geldim :) Mırr moddayım şu an umarım sana da bana da yine gitmek kısmet olur, hemen izlemeye aldım seni sevgiler

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ben seni zaten okuyormuşum ayol alttaki postada dün yorum yazdım hatta ahah güldüm kendime :)

Dışa vurum dedi ki...

:) :) Amsterdam'ı merak ediyorum , umarım kısmet olur ;)

Berrak dedi ki...

Ben de Prag'ı merak ediyorum, Amsterdam'ı gördüm :)

Dsavurum dedi ki...

:)ucumuz Avrupa konseyi olusturabilir durumdayiz:) bakarsin bebisle gidersin Berrak?

Berrak dedi ki...

Bilmem ki kimbilir, yazık biraz büyüsün de. şimdi karnımla devrile devrile yürüyorum ancak :)