4 Ocak 2010 Pazartesi

İşte geldimm , burdayım !




Maceralı ve buz gibi soğuk bir tatilden sonra , canım ülkeme geri döndüm !

Bir önceki post'ta yarın yazarım demiştrim , aradan geçti 1 hafta :) Oralarda hem vakit bulamadım yazmaya hem de imkan.
Hostel'de kalacağımızdan bahsetmiştim. Dolandırılmışız ! Öyle bir hostel yoktu ortalarda. Neyse , bizi kandıran zenci arkadaş , bir İtalyan'ın apartmanına götürdü . 'Apartta kalıcaz neyse' dedik. Gecenin bir yarısı , sinirli İtalyan, zenci ile anlaşamayınca oradan da çıkmak zorunda kaldık. Buzzz Prag sokaklarında elimizde valiz , başladık otel aramaya , yol bilmeyiz iz bilmeyiz .. :)



Neyse Nesoların daha önceden kaldığı otelde yer varmış (Diplomat Otel) , 1 saatlik arama sonucunda ,sonuca ulaştık .
Ama yaşadığımız korku dolu anları unutamayacağım ... Çok İndiana Jones gördüm kendimizi oralarda canım ...
Prag güvenli bir yer mi emin olamıyorum . Boşverin booking.com'u , güzel güzel bir seyahat acentesi ile gidin :)

Fotoları vs. yükleyip müze , konser gibi turistik detayları önümüzdeki günlerde paylaşacağım. Tarih vermiyorum dikkat ettiyseniz :) bir önceki gibi olmasın ..

Şimdi beni kendime getirecek şey: tarhana,mercimek gibi güzeell bir ev çorbası içmek olacak !

3 yorum:

Bero dedi ki...

Hoşgeldiniz, hostel olayı kabus olmuş, umarım gerilmediniz, anılarınızı beklerim. Booking.com'dan buluyoruz otelleri biz de, ama hostel değil de 3* otel modunda takılıyoruz,şu ana kadar bir sorun görmedim.

Dışavurum dedi ki...

Hoşbulduk Berrak , evet hostel olayıydı bizi bozan sanırım . 3yıldız'dan aşağı rezervasyon yaptırmam artık :p geliyor maceranın devamı ...

Nesobaby dedi ki...

:) aslında sitenin comment kısmında zaten böyle olayların bu otelde yaşandığı yazıyordu ve ben de engine söylemiştim ama o mail ile confirmasyon alınca biz de ucuz etin yahnisi ile daha pahalıya çıktık işin içinden :) şimdi o parayla kendime yeni bir telefon alırdım diye düşünmedem edemiyorum :)