1 Temmuz 2011 Cuma

Julia'nın gözleri / Korku Filmi

Bugün vizyona girecek bu filmin konusu gayet syco duruyor, neden izlemeyelim? :)


Julia’nın, sonunda onu kör bırakacak olan bir göz hastalığı vardır. Julia’nın ikiz kız kardeşi de aynı hastalığa yakalanmış ve kendini bodrum katında asarak intihar etmiştir. Herkes onun intihar ettiğini düşünse de Julia aynı fikirde değildir, kardeşini kimin öldürdüğünü bu işin gerçek nedenini öğrenmek amacı ile kendini bu göreve adar ve araştırmaya girer.




Los Ojos de Julia - Julia’s Eyes

Yönetmen: Guillem Morales
Senaryo: Guillem Morales, Oriol Paulo
Müzik: Fernando Velázquez
Yapım: İspanya
Tür: Gerilim, Gizem, Korku, Psikolojik
Süre: 112 dk.
Web Sitesi: http://www.losojosdejulia.es/
Oyuncular: Belén Rueda, Clara Segura, Lluís Homar, Andrea Hermosa, Boris Ruiz 

3 yorum:

Eren dedi ki...

Süper bir film, son dakikaya kadar sıkmadan izletiyor, başarılı bir gerilim tavsiye ederim ben de:)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Kızım doğduktan sonra sinemaya gidişlerim seyrekleşti.Evde vakit buldukça izliyorum.Geçen gün VCD'sini almak istedim bu filmin henüz gelmemiş.Bende merak ettim.
Yeni sezon "Sanctum" müthişti.Bende onu tavsiye derim ancak doğumdan sonra :)))

Dışavurum dedi ki...

Sanctum'u duydum, bu aralar çok korkmasam iyi, doğum sonrasını bekleyeyim evet :)