15 Kasım 2009 Pazar

O. çocukları


Bu film ilk çıktığında , adı çok iddialı geldiğinden midir nedir ,hiç izleyesim gelmemişti.Hani merak uyandırsın diye ismi böyle sivri olsun da , daha çok izleyici gelsin gibi ...

Neyse bugün evde bir Türk filmi izleme ruh halimizle , mismillah :) dedik başladık :p Senaryo Sırrı Süreyya Önder'e aitmiş . Ki ben onu Selahattin Yusuf ile Kafa Dengi programında sohbet ederken dinlemekten keyif alıyorum. Bu filmdeki konu seçimi ve tespitler de bana ayrı haz verdi.

Demet Akbağ'ın oyunculuğu nedir öyle ? Benim canım arkadaşım Nihan'ımın anneannesi beğendiği bir şeyi överken 'bu güzel olmamış,çok güzel olmuş' der , biz de kendi aramızda onu taklit eder , kikirderiz :) Demet Akbağ güzel oynamamış, ÇOK GÜZEL oynamış ! :)
Diğer oyunculara gelince ;
Sarp Apak'ın diksiyonu yada konuşma hızı sanırım sorun , karaktere istediği ruhu  veremiyor sanki.
Özgü Namal da hep aynı karaktermiş gibi geliyor bana. Mimik pek kullan(a)madığı için belki de
.
Kıraç haaarika film müziği yapmış , ilk defa 'Aa bu soundtrack Kıraç tarzı değil' dedim .Çünkü onun şarkısı olduğu tahmin edilebiliyor genelde ...

Filmin içinde arada arabesk diyebileceğim 1 , 2 sahne vardı ama ,onlar da bizim ülke gerçeklerimiz . Sonradan düşünüp hoşgördüm (yine bi havalara girdim :) :) .

Özgün senaryosu ve Demet Akbağ'ın güzel oyuncuğu ile , hikayesi uzun süre aklımdan çıkmayacak bir filmdi ...

Hiç yorum yok: