29 Kasım 2009 Pazar

O kadar makyajı bize de yapsalar ....

Evet evet ben yada kız arkadaş çevremin çoğunluğu bunu der durur. Güzel bir kız mı gördük , hmm makyajı falan da yerinde mi , hemmeeennn yapıştırırız lafı 'o kadar makyajı bana yapsalar ben de güzel olurum' :)
Şimdi nereden çıktı bu konu ? Şöyle oldu ... Bir sitede kendi kendinize kolayca fotoshop yaparak Zeyna da olabilirisniz , Giselle Bunchen de (neden bu örnekleri verdiysem ?). Öyle atıp tutmak yok yani ! :)
Şimdi seçin güzel bi fotonuzu , tıklayın buraya , tadını çıkarın görsellerle oynamanın ...
Ben en çok sol tarafımdaki zombimsi varlığa rağmen ,mutlu mutlu sırıtan halimi sevdim :)

2 yorum:

Nesobaby dedi ki...

hahaha :D Seda sana sarı saç da yakışırmış haa :)

Dışa vurum dedi ki...

Kuaföre giderken ara beni bir dahakine , belki çılgın bir an'ıma denk gelir :)