10 Nisan 2010 Cumartesi

Corvette'imi garajdan cikarttim

Havalar isindi bile ! Bugun 1 saat keyifli keyifli gezdim sahilde , hatta yuzum yanmis bile azcik.
Deniz kenarinda , temiz havayi cigerlerime cekerek gezdim ya , var mi benden mutlusu dunyada ?

He bu arada,sizi pembe Corvette'imle tanistirayim :


Paten , badminton , plastik top , 5 tas:) , frizbi , bisiklet , ip ... Kimin nesi varsa artik , hele ki Anadolu Yakasinda oturuyorsaniz ,pazar sabah kahvaltisindan sonra ne guzel aktivite olur sahile vurmak kendini! Hiiicc uzak yerlere tatile gitme heveslerine aldanmayin. Cennetten bir kosedeyiz , ben gozlerimle gordum :)


Sonuc olarak ben corvette'imi garajdan cikardim. Yollarin ustasi , sahilin hastasiyimdir artik . Yasasin spor !

11 yorum:

Nebula dedi ki...

blogunuzda iletişimbölümü olmadıı için buradan sormak zorunda kaldım.. : (

kategori nasıl oluşturdunuz? rica etsem bilgi verir misiniz..

Bero dedi ki...

Biz de havalar biraz ısınsın diye bekliyoruz, ondan sonra ver elini sahil...
Bu sene yeni konseptim: Bebek arabalı olarak sahilde çimlerin üstüne yayılmaca, piknik yapmaca.
Bu arada görüşürüz belkim oralarda.
Ayy çok heycanlandım.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

süper tüm yaz bisiklet binmiş biri olarak takdir ettim canım, benim corvettede katlanıyor kız çantası da var çok şeker yazmıştım bakarsın

Edi'nin Bisikleti Ömi'nin Motorunu Döver ;)

http://www.stildirektoru.com/2010/01/edinin-bisikleti-ominin-motorunu-dover.html

nesobaby dedi ki...

gagget ekleden kategori ekleyebilirsin..
Sedoşka biz de sahildeydik hava sonradan bozsa da çok güzeldi benim de paten kayasım geldi :) bir dahakine beraber ineliimmm :)sen corvettinle ben jetimle gezeriz :D

Erdemir dedi ki...

Bir hafta sonra yavaş yavaş çıkarırım :)).. Bizim buralar bayır.. Zor oluyor :D

Disavurum dedi ki...

Nebula , siradaki post senin icin geldi :)

Berrakim inslahhh karsilasiriz , ama bizim karsilasmamiz ayakustu bir sohbet degilde , kahveli bir koyu muhabbet olur herhalde ..

Nisomm , her zaman . Nasil egleniriz beraber !

Eda , okudum yazini , cok guzel .. O katlamali bisikletlere binmek her boydan insan icin kolay olur mu bilemedim. Ben biraz uzunum da :) Katlanip tasinmasi falan kolaylikmis o kismi ok hosuma gitti . Bir yerde gorursem deneyeyim en iyisi.

Erdemir , dag bisikletidir her halde bisikletin . Korkma cikar disari ! :)

Bero dedi ki...

Tabi ki, zaten en sevdiğim yer ordaki Cafe Nero, orada kahveleşelim :)

nesobaby dedi ki...

ben de geleyim miii :) ahahahah kanbersiz düğün olmaz :P

bahar ece dedi ki...

Canim biz kucukken de sen hasta olurdun bisikletlere.. Calintigi gun ne kadar uzulmustuk.. Tekrar bisiklete kavusmana cok sevindim.. :)

Dışavurum dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Dışavurum dedi ki...

Hatta gidip aramıştık olası bir kaç mahallede , sanki o küçük boyumuzla bisikleti bulsak ne yapabileceksek hırsızlara karşı ? :)