8 Aralık 2009 Salı

Smyrna



Şimdi efendim eş durumundan İzmirliyim , hani bazen kalabalık ortamda gerine gerine söyleyesim geliyo ama azcık kurcalar , iki semt adı falan sorarak sohbet ederler diye :) İzmirliyim diye atıp tutamıyorum .
Enginciğimin bir arkadaşı
"-Abi İzmirliyim diyince olaya 1-0 önde başlıyorsun" demişti yıllar önce. Ööyle bir karizma beklentisi yani :)

Neyse , bayramda İzmir'deydik demem o ki. Öncelikle uçaktan çok korkarım , bir de sis vardı ki benim kalbim güm güm ... Sonra yanıma İzmirli bir arkadaş oturmasın mı ? Haleciğim sağolsun , bıdı bıdı kuş gibi sohbete başlayınca benim gerinlik , yerini '-ay deme,-bilmiyorum acaba şöylesi daha mı iyi' şeklinde klasik kız muhabbetine bıraktı.Yani insan daha 5 dk. önce tanıştığı bir hatunla nasıl böyle koyulaştırır sohbeti , bu Hale'nin sıcakkanlılığı ve bıcırıklığındadır kendisine buradan 'nice to meet you' diyorum :) Bak Hale daha tabu partisi yapacaz sizde , hayatta bırakmam :p

Sonralıkla Enginciğimle Konak'tan vapur'a atlayıp , Karşıyaka Bostanlı'ya bir şeyler içmeye gittik. İstanbul , Anadalu yakasına benzediği için ben Karşıyaka'yı daha bir benimsiyorum.((İçimdeki İstanbul sevgisi bir bambaşka) Bir de birkaç cafe'nin içinde Atatürk'ün güzel güzel resimleri yok muydu , çok içten ve samimi geldi bana bu sevgi , ayrıca bir mest oldum.


Hemmen fotolar çektim alelacele bana İzmir'i anlatan görüntülerle. Eşim mi yorulup beni eve dönderiyo :) bilemiyorum ama efendim İzmir de bir tutrist olaark gezilecek yerlerin sayısı pek fazla değil. He bilen varsa bana yazsın , bir dahakine tecrübe edeyim.

Bir de İzmir'le ilgili "Sokakları deniz,denizi kız , kızları balık kokar" derlermiş de , bu kızların balık kokması ne anlama gelir , iyi bir şey mi , kötü bir şey mi onu anlayamadım :)

3 yorum:

Nesobaby dedi ki...

:) hahhahhaa kötü birşey gibi görünse de herhalde herhalde iyi birşeydir diye tahmin ediyorum. İzmir'i ben de çok seviyorum tabi gezmesini . Gençliğimde az mı gezdik kuzenciğimle KSK sokaklarında. Yalnız Engin Göztepe'Li sen karşıyakalı bilmiyorum yaniii. Ama bana da karşıyaka daha bir samimi geliyor niyeyse ;) Göztepeli kocacığım duymasın :))

Bero dedi ki...

Gittin mi bilmiyorum ama Asansör dolaylarına gitmiştik bir seferinde. Yokuşlu sokakların arasından denizin görüntüsü çok etkilemişti beni, resim bile çekip İzmir'li gibi facebook'a koymuştum :) Özenti miyim neyim :)

Dışavurum dedi ki...

:) Berrak alemsin :) Evet Asansör İzmir'deki en favori yerim diyebilirim . Semt isimleri de ayrıca yazmaya değer bu arada : Asansör , Pasaport ...
Engin de İstanbul'daki Bomonti semt'ini duyunca çok şaşırmıştı bu arada , ilginç gelmiş :)