24 Aralık 2009 Perşembe

Behlül kaçar ...


Fazla çalışma sonrası eve geldim ,Enginciğim de yok iş'te.Ayağımın tozuyla TV'yi açtım. Hmm bugün perşembe , Aşk'ı memnu var.
O da ne ?! Behlül ve Bihter ilişkisi bu bölümde  , Behlül-Nihal aşkının ayyuka çıkmasıyla bitiyor mu ne ?
Ooohh içimiz rahatladı di mi kızlar ? Bize ne bilmiyorum ama :)
Hadi Bihtercim , hadi arkadaşım bi daha o iyi kalpli Adnan'ı üzme , sev onu seveceksen , sevme hiç deli gibi üzecekseeeennn...


Bu arada hatunun elbisesi de mmhhh ne güzeldi :)

4 yorum:

Bero dedi ki...

Benim de bugün izleyeceğim tuttu, nasıl olmuş Behlül'ün saçlar? Nihal'ın ağlamaklı bakışlar öldürecek beni bir de bu arada.

Dışavurum dedi ki...

Aynen Nihal hep mutsuz ya , offf :)
Behlül'ün saçlar süper olmuş Berrakcığım :) :)

Nesobaby dedi ki...

Behlül'ün hastasıyız!! Süper olmuş :D ama ben Nihalle hiç yakıştıramıyorum lütfen Bihtere dönsün
Hem Bihtter çikolata kilo yapmaz hehehhe :P

Dışa vurum dedi ki...

Zaten kimsenin Ednan'ı önemsediği yok :( snif snif ... :)