14 Aralık 2009 Pazartesi

Galatart'ta süpper bir gün !



Haftasonu kızlarla buluşup Galatart'ta yılbaşı hediyeleri yaptık sevdiklerimize (az materyal vardı , yapamadıklarım alınmasın...)
Kitap ayraçları , kartpostallar , not defteri , ajanda derken 4 saat nasıl geçti anlamadık.

Ebru yapmaya geçtiğimiz kısım harikaydı ! Keşke evde ebru yapabilecek malzemelerim olsa. Arada kaçardık küçük odaya , iki ebru yapar rahatlardım . Huzur dolu bir şey ... Benim iç dünyamı yansıtan , klasik ebru sanatından son derece uzak :) deneysel çalışmam aşağıdaki gibi :



Oldum olası yeteneğim yoktur beceri isteyen işlere, ama kuzguna yavrusu ceylan mı gözükürdü neydi , o misal . Çok sevim yaptıklarımı !

6 yorum:

DiLsAd dedi ki...

çok kıskandımmmmmmmmmmmmm:P:))

Dışa vurum dedi ki...

Bir dahakine hepberaber o zaman :)

biu dedi ki...

bayıldım bende, nedır nerdedir, herkese acık mıdır, gıtsem yapabılır mıyım? :)

Dışavurum dedi ki...

Biucuum bu tuzk soru olmalı ! Senin yapamayacaanı düşünemiyorum bile..
O boncuklarındaki yaratıcılıını ebru'da döktürürsün...
Evet herkese açık , ortalam 4 , 5 saat süren bir workshop . 75 TL
Telefonu da : 0212 271 24 41 , 0505 277 52 46 . Bİr kaç yazı öncesinde konu hakkında bi şeyler karalamıştım.

Belki sen de Cam ocağı'nda böyle bir şeyler yapabilirsin bu arada. Ben ilk öğrencin olmaya talipliyim ! :)

Bero dedi ki...

Yine de iddialı sayılırsın, ben yapmaya kalksam ne çıkar kimbilir, hiç anlamam sanatsal işlerden,bu nedenle de sevmezden gelirim :)

Cici Kurabiye dedi ki...

aşk kadını seni biz çiçek böcek yaptık sen kalp yaptın :D hahahhaa :) ne zaman gelecek bu arada ebrularımız hala kimse beni aramadı ?