20 Aralık 2009 Pazar

Yeniyıl öncesi Eminönü




Hakikat şaşırtıcı .Bir Milli Piyango Bayisinin önünde kuyruk var , tabi ki Nimet Abla ve o kuyruğun önünde bağımsız diğer Mlli Piyango satıcıları. Hepsi , yolu oradan geçen herkese (!) 'nereden aldığınız önemli değil , şans belli olmaz,size de çıkabilir' diyerek müşteri kapmaya çalışıyor. Kuyruk o kadar uzun ki , dönüş yolunda gişenin önünde izdihamımsı bir kalabalık bile vardı .
İkinci konu ise , Eminönü'nde bir çok,envai çeşit Yılbaşı süsü bulabileceğiniz.Ne var bunda dyebilirsiniz ?
Ben sadece dış görünüş olarak yılbaşı'na ve kumar'a karşı olacağını düşünebileceğim birinin Piyango ve Yılbaşı sistemine bu kadar ısrarcı bir ilgisi olmasına şaşırıyorum. Kınamıyorum (ben hem piyangocu hem de Krismısçıyım çünkü :) ) , zaten haddime de değil ; dediğim gibi şaşırarak etrafıma bakındım dün sadece.


Sonra Neso'nun teşviki ve organizasyonu ile Şanlıurfa'da bir okula yeni yıl hediyesi olarak kendi ördüğümüz kaşkolları göndereceğimiz için , yün/şiş almaya gittik. Ve ben 3,4 saatte atkının yarısını bitirdim . İp ve şiş kalın olunca ... :)
Bu beğendiğim fikri paylaşmak istedim. Hiç tanımadığınız minik birine , kendi ellerinizle yaptığınız bir hediyeyi gönderme zevkini belki siz de tatmak istersiniz ?
Kalın salıcakla...

2 yorum:

Bero dedi ki...

Atkının renkleri çok şahane,çok iyi düşünmüşsünüz, minikler sevinecek...

Nesobaby dedi ki...

:)) ayy ne gündü ama hala sırtım ağrıyor :) Eminönü kazan biz kepçe gezdik süper oldu ama cüzdanınız boş gitmeyin hehehe :))
Bu arada atkı örme kapmanyamıza katılım serbest bekleriz. Özellikle erkek atkısına çok ihtiyacımız var çünkü renklerinden sebep ( şekil A-1) herkes kız atkısı örüyor. Sınıftaki 15 erkek açıkta kaldı :)