14 Aralık 2009 Pazartesi

Hannah and her sisters


Bir yılbaşı gecesi , ya da şükran günü . Krismıs coşkusu var havada , bir güzeller masa süslemeler , hindiler , yemekler...
Veeee tabii ki Woody'nin kaleminden çarpık ilişkiler ... Neyse diyorum , bak bunu kaçtır yapıyo görmezden geliyorum :) ve diyalogları ,görüntüleri , çözümlemeleri yine! çok severek izliyorum.

Bu arada Woody'ciim bu filmi ile 1986 yılında en iyi senaryo Oscar'ı ödülünü almış.

"nobody, even the rain, has such small hands.." diye başlıyordu bir bölüm. Ne oluyor dedim , Enginciime rica ettim azcık geri sarsın diye . 'yahu burada *hiç kimsenin yağmurun bile böyle küçük elleri yoktu*' yazıyor deyip bir şaşırdım.E.E. Cummings'e ait bir şiirmiş.Yeni Türkü şarkısı da bu şiirin çevirisiymiş .


Son olarak , Michael Caine,Mia Farrow,Woody Allen ve diğer geri kalan herkes ne kadar güzel rol yapmış.Hikayenin sıradışılığına rağmen , son derece olağan ve gerçek bir hayat izliyormuş etkisi vardı filmin.

Hiç yorum yok: