6 Aralık 2009 Pazar

Yaşasın kutu oyunları !



Çok sevgili okul arkadaşım Seçomm , kelebeğim ve eşi ilen beraber Trivial Pursuit oynadık bu akşam.
Oyun konusunda biraz hırslanıyorum , kendime engel olamıyorum. Baharımmm , kulakların çınlasın ;)

Bu oyunda Tarih,Sanat-Edebiyat,Coğrafya,Eğlence,Bilim-Doğa ve Spor-Hobi konularında sorular var.
Örneğin : Emre Kongar'ın kızlarına hitaben yazdığı kitabın adı nedir ?  Cevap: Kızlarıma Mektuplar. gibi...

HEr oyunda olduğu gibi , kuralları tartışmak,mızıkçılık yapmak,kopya vermek-almak kısımlarıyla kendini var eden bu kutu oyunu TABU'dan sonra favorim olmuştur,her oynayan da çok sevdiğinden , sizlerin beğenisine sunulmuştur :)

Kış geceleri , arkadaşlar ve kutu oyunlarıyla daha da zevkli ! :)

5 yorum:

Aslısın dedi ki...

Biz de bir arkadaşın evinde oynadık bu akşam. İlk defa oynadım ve aynen tabudan sonra favorim oldu :)

Dışavurum dedi ki...

Bir de en sona kalınca , en zayıf olduğun yerden soru soruyorlar ya. Tabii en ayıf olduğun konuya da diğerleri seçiyor , oradaki yüzleşme de ayrı bir güzel :) (Hmmm bunlar benim bilimden anlamadığımı düşünüyo ... :) )

Aslısın dedi ki...

Ya sana en zor sorular çıkarken onlara oğlumun bile (8 yaşında) cevap verebildiği 3 soru çıkması :))
delirdik resmen :)

Nesobaby dedi ki...

Bana da arkadaşım almıştı ya doğumgünü hediyesi fakat paketinden çıkarıp oynamak kısmet olmadı. Ama 1 kere oynamıştım. Erkekler kızlara karşı. Erkeklere geldiğinde hep sporu seçiyorlar hoop hemen biliyorlar bizim seçtiklerimiz ise kolay beklerken hep zor çıkıyordu. Mesela magazin soruları olsa baana sorsalar Kıvanç Tatlıtuğ en son kimle çıkmıştı Demet Akalın gittiği gece klübünde hangi eski sevgilisi ile pişti oldu falan :P

Dışa vurum dedi ki...

:) :)