5 Ocak 2012 Perşembe

127 saat / 127 hours



Filmin konusunun, bir kanyonda sıkışıp kalan genç adamı konu aldığını biliyordum. Pek heyecanla izleyeceğemi düşünmemiştim, ancak hiç de öyle olmadı. Merakla filmin sonuna kadar izledik.
'Slumdog Millionaire'in yönetmeni Danny Boyle'un 2010 yılı incisi 127 saat, gerçek bir hayat hikayesine dayanıyor. Kimselere haber vermeden alıp başını dağlara taşlara, ıssıza gezmeye giden kahramanımızın başına umulmadık bir kaza gelince başlıyor hikaye.
James Franco
Kendinizi sık sık ben olsam şu an ne yapardım, neyi hayal ederdim diye düşünürken buluyorsunuz.
Müzikleri de çok güzeldi, görüntüler de. 
Hala izlemediyseniz tavsiye ederim.
İMDB puanı : 7,8

3 yorum:

Imge dedi ki...

Ne feciydi yahu! Hatırladım bak yine.. İçim sıkılmıştı izlerken ama çok da sevmiştim, çünkü çok doğal ve gerçekçiydi. Gerçek hikaye olması da ayrıca etkileyici tabi..

Unknown dedi ki...

Ben de gerçek hikaye olması sebebiyle daha çok gerildim. Ben olsaydım diye düşündüğüm an itibariyle de filmi izlemeyi bıraktım..Sıkıştığı an çok etkilendim, ne bileyim.. Doğum sonrası gerilim , korku filmlerine tahammülüm kalmadı.. İnşallah bu hissim zamanla kaybolur..

Dışavurum dedi ki...

Biz kadınların içi kaldırmıyor böyle şeyleri galiba hanımlar :) Ben korku fizlmi izlemeye de bayılıyorum ama gerilim yada vahşet sahnelerinde gözlerimi kapıyorum, bir garip durum benimki :)

Esra, doğum sonrası ilk haftalar ruh hali bir tuhaf oluyor gerçekten.