7 Ocak 2012 Cumartesi

Bebek masajı

Canım arkadaşlarım Sinem ve İrem ile 5 seanslık bebek masajına gittik geçtiğimiz ay. 
Sinem, Efe, Ben ve Arya
Her bir seans birbirinden keyifliydi. 
Bize dersi veren tatlı hocamız Didem'i size Ajanda Dergi'de ayrıca tanıtacağım. Böylelikle masajla ilgili daha detaylı bilgi edineceksiniz.
Burada kısaca izlenimimi paylaşmak istedim.

Oğlumla elimden geldiğince konuşmaya, ona ilgi göstermeye çalışıyorum. Korktuğum şeylerden biri 'bakıcı anne sendromu'. Yani çocukla yeterince ilgilenmemek, anne-bebek iletişiminin olmaması.
Bu masajı sevmemin sebebi de oğlumla konuşma ve oyun dışına yeni bir etkileşim yöntemi bulmamız.



Minik Efe yan tarafındakı güzel kızla göz teması kurarken

Minicikler henüz ama görmeniz lazımdı, masaj yapılırken göz teması kuruyorlar anneleriyle, merakla etraflarına bakıyorlar. Sıkılıp, acıkıp ağlayanlar da oluyordu tabi :)

Bu tatlı bebeğin adı Beren, çok hareketlidir. Herkesin sırtüstü yaptığı masajı, annesi bu şekilde yapmak zorunda kaldı. Beren yüzü sınıfa dönük durup hepimizi seyretmek istedi çünkü.
Annesi İrem pozitif, azimle masajı yaptı :)

Benim ufaklık öyle rahatlıyordu ki seans sonrası, gördüğünüzü gibi tuş olmuş biçimde seriyordu kendini yere :)

İnternette araştırarak, konuyla ilgili kitap alarak, badem yağı yardımıyla siz de bebeğinize masaj yapabiliysiniz. Emekleme döneminde zor oluyormuş, bebeğiniz küçükse şimdiden alıştırmak iyi olabilir.

4 yorum:

Ipek dedi ki...

Cok tatli ya, Turkiye'de boyle imkanlarin olmasi ne kadar guzel, ben yurtdisinda hic rastlamadim su ana kadar boyle aktivite saglayan bir yere.. Keske yasadigim yerde olsa da ben de bebegimi gotursem diye dusundum..

Dışavurum dedi ki...

Merhabalar Acai_berry, Bize dersi veren Didem; İngiltere'de yaşıyor. İngiltere'de bu kurslar çok varmış, hatta Devlet desteklediği için Devlet'in sağladığı bebek masajı imkanlarından bahsetti. Biz de Didem sayesinde böyle bir sınıf oluşturduk, malesef Türkiye'de başka duymadım hiç. Halbuki çok rahat organize edilebilecek bir aktivite.
Sen hangi ülkede yaşıyorsun?

Yemekbahane dedi ki...

Seda harikasiniz bana da öğretseydiniz biraz gerçi benimkini zaptetmek zor olur ama uyku oncesi için iyi olur

Dışavurum dedi ki...

Zevke gösteririz sana da bildiklerimizi Yemekbahane :*