6 Ocak 2012 Cuma

Mamaroo anakucağı/ uyku koltuğu

Evtipi bir anakucağı arıyorduk, çoğu arkadaşım Chicco tercih ettiği için aklımdaki ürün de belliydi.
Ebebek'e gittiğimizde bu ürünü farkettik.
Salıncaklı ana kucağı ile kıyasladık, hem daha az yer kaplaması hem de 'araba', 'kanguru yürüyüşü' gibi hareketleri taklit etmesi sebebiyle bizi cezbetti ve aldık. 1,5 aydır kullanıyoruz. İlk hafta pek işe yaramadı ama Efe şu an baya alıştı. Belki 4 aylık olması ile ilgilidir, malum gün geçtikçe algıları daha çok açılıyor.


Ayakta yada kucakta, hızlıca sallayarak bebek uyutmak konusunda önyargım var. Kendi kendisine uykuya dalmasını istiyorum, eğer emzik varsa ağzında bu mümkün oluyor. Mamaroo'yu uykuya dalması için değil de, gün içinde mızıldandığı anlar sakinleşmesi için kullanıyorum. 10 - 15 dk oyalanıyor. 
11 kg. kadar bebek taşıyabilmesi uzun süre, yani 1 yaşına kadar kullanabileceğimiz anlamına geliyor, umarım yani :) 
Güzel bir alet, almadan önce bebeğinizi götürün mağazaya ve deneyin derim yine de.

3 yorum:

Duygu Yaman dedi ki...

:) ben 20 dakika denedim mağazad ondan sonra aldım..
bizimki de ilk başlarda epey oyalanıyordu üzerinde, sonra da kendi kendine uyuyordu üzerinde.. ama büyüdükçe daha geniş bir alan arıyor ve mamarro nun üstünde uyanıkken çok durmamaya başlıyor.. ellerini,ayaklarını serbestçe hareket ettirmek istiyor.. ama uyku için fala favorim;)

Sevil dedi ki...

Bir yasina kadar kullanmak biraz zor olabilir zira hareketlendikce ana kucaginda durmak istemiyorlar.

Dışavurum dedi ki...

Haklısınız Duygu ve Sevil, büyüdükçe üzerinde tutmak zorlaşacak.
Çngöremiyorum şu an o ayları, 1 yaşında da sanki şu anki gibi olacakmış gibime geliyor. Acemi anne :)