26 Ocak 2012 Perşembe

Son zamanların en iyi sitesi: Pinterest

Bana göre tabi :)
Eşim hakverdiğim biçimde 'bıktım artık bu paylaşım sitelerinden, insanlar tanımadıklarıyla sanal olarak sosyalleşip; her şeye yorum yapmak zorunda hissediyor kendini' diye eleştirse de, ben kendimi alamıyorum Instagram'dan, twitter'dan vebilimumundan.
Bir haftadır da Pinterest'te kaybolmuş durumdayım.
Fotoğrafları kategorilere ayırmışlar, foto altında bir sürü yorumü açıklama var, kendi portföyünüzü oluşturabiliyorsunuz ve hemen hemen her fotoğraf bakmaya değer!
Beğendiklerim arasından ufak bir sunu :
Doğumgünü için süs
Bu bahar deneyeceğim
Kendiniz de hızlıca parti mekanını süsleyebilirsiniz
Evde dürüm yapmak için süper fikir
Hamile partilerinde gayet eğlenceli olur
Daha yürüyemeyen minnoşlar için
Bayıldım buna, bayıldım!

2 yorum:

Unknown dedi ki...

amanınn şahaneymiş cidden.
salıncak olmasada o köşeyi ağaç-kitaplık yapmak da şahane bir fikirmiş.
üstelik o uygulanabilir de.

Dışavurum dedi ki...

Evet evet, daha neler var; baktıkça kayboluyorum siteye. Bakalım ne zaman bıkkınlık gelecek?